Υποστήριξη και Ενίσχυση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων



Στον ανταγωνιστικό κόσμο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η υποστήριξη και ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων αναδύεται ως βασικός σύμμαχος στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη σημερινή επιχειρηματική πραγματικότητα. Οι ιδιοκτήτες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν συνήθως ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα προβλήματα:

  • Έχουν ελλιπή οικονομική πληροφόρηση για θέματα που χειρίζονται σε καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, όπως αποτελέσματα σε σύγκριση με τα προϋπολογιστικά, κόστος λειτουργίας, ταμειακές ανάγκες κλπ.
  • Έχουν ανεπαρκή κάλυψη σε φορολογικά, εργατικά και νομικά θέματα
  • Αδυνατούν να προσελκύσουν αξιόλογα στελέχη που να παραμένουν στην επιχείρηση
  • Δεν έχουν προγραμματίσει το μελλοντικό ιδιοκτησιακό και διοικητικό σχήμα της επιχείρησής τους
  • Ανησυχούν για τα κληρονομικά ζητήματα σε περίπτωση αιφνίδιου θανάτου
  • Έχουν οικογενειακά ακίνητα και εγκαταστάσεις στην επιχείρηση
  • Θα ήθελαν καλύτερη οργάνωση και προβολή της επιχείρησης, με στόχο την προσέλκυση επενδυτών ή αγοραστών

Το τμήμα Υποστήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Accounting Solutions ΑΕ στελεχώνεται από λογιστές, φοροτέχνες, δικηγόρους και μηχανογράφους με μακροχρόνια πείρα και προϋπηρεσία σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Οι ειδικοί μας δίνουν λύσεις σε κάθε χρηματοοικονομικό, λογιστικό ή νομικό πρόβλημα με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο και με γνώμονα το συμφέρον και την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Ειδικότερα, παρέχουμε τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Διαρκής ή κατά περίπτωση κάλυψη σε νομικά, φορολογικά και εργατικά θέματα
  • Φορολογικός σχεδιασμός, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων διαδοχής του επιχειρηματία, πώλησης της επιχείρησης, απόσχισης κλάδου, συγχώνευσης ή διάσπασης
  • Οργάνωση της οικονομικής πληροφόρησης ώστε ο επιχειρηματίας να έχει έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, π.χ. προϋπολογιστικά και πραγματικά αποτελέσματα, κοστολογήσεις, ταμειακές ροές κλπ.
  • Διαχείριση μισθοδοσίας
  • Τήρηση λογιστικών βιβλίων ή εποπτεία λογιστηρίου
  • Βοήθεια για πρόσληψη προσωπικού
  • Τακτικοί, έκτακτοι ή διαχειριστικοί έλεγχοι

Για περισσότερες πληροφορίες:

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accounting Solutions AE

Ο Βαγγέλης Φάκος διαθέτει εξειδίκευση σε οικονομικά, φοροτεχνικά και χρηματοοικονομικά θέματα, και πολύχρονη πείρα σε θέματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καθώς και σε θέματα logistics, εξυπηρέτησης πελατών και outsourcing.

Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στην Coopers & Lybrand (νυν PwC) το 1984, εργαζόμενος στο Ελεγκτικό και το Φοροτεχνικό τμήμα της εταιρείας. Το 1988 εργάστηκε στην Τροφεκλέκτ ΑΕ, θυγατρική εταιρεία του πολυεθνικού Ομίλου Mars Inc., όπου για τα επόμενα 13 χρόνια ανέλαβε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό διάφορες οικονομικές και διοικητικές θέσεις των εταιρειών του Ομίλου. Το 2001 μετακινήθηκε στην Accounting Solutions AE και ανέλαβε τη διοίκηση της νεοσύστατης τότε εταιρείας ως Γενικός Διευθυντής.

Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), με μεταπτυχιακούς τίτλους του φοροτεχνικού τμήματος του ΕΛΚΕΠΑ και είναι Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου και του Ινστιτούτου Οικονομικής Διοίκησης (ΙΟΔ) της ΕΕΔΕ.